Piątka z plusem #1 Październik


Przedstawiam Wam pierwszą piątkę z plusem, czyli pięć ulubionych rzeczy plus jedno zdjęcie – ulubione, w jakiś sposób specjalne lub podumowujące miniony miesiąc.


Piątka

1. Polskie seriale

W październiku odkryłam kilka fajnych polskich seriali. Przede wszystkim „Belfer", który mnie zachwycił od pierwszego odcinka. To serial kryminalny, który bardzo interesująco się rozwija. Do tej pory pojawiło się sześć odcinków. Już nie mogę doczekać się rozwiązania zagadki. Choć z drugiej strony oznacza to koniec serialu.


Polecam także serial „Artyści”, w którym podoba mi się absurdalny humor. Co prawda, na razie obejrzałam tylko cztery odcinki (czyli połowę), ale zdecydowanie zachęcają do dalszego oglądania.

W październiku obejrzałam też 13-odcinkowy serial „Paradoks”. Powstał w 2012 roku, ale dopiero niedawno o nim przeczytałam. Bardzo mi się spodobał jego klimat. Żałuję, że nie powstał kolejny sezon, bo zakończenie sugeruje, że takie były plany.


2. Jesienne spacery

Październik był idealny na spacery. Było ciepło i pięknie kolorowo. Spacerowaliśmy dużo – w mieście i poza nim, w południe i wieczorem, w słońcu i w deszczu, i zawsze z uśmiechem na ustach :)





3. Jesienne wyzwanie u JestRudo.pl

Nie mogłam nie wspomnieć o wyzwaniu, o którym nie przestawałam myśleć w październiku. Jesienne wyzwanie u JestRudo.pl rozbudziło moją kreatywność i sprawiło mi wiele przyjemności. Więcej w ostatnim poście.


4. Stambuł: Miasto inspirujące. 

Rozmowa z Agatą Wielgołaską na blogu Tur-Tur.
W Stambule byłam w 2012 roku. Do tej pory żadne miasto nie zrobiło na mnie takiego wrażenia. Tym chętniej przeczytałam tę rozmowę. Polecam ją wszystkim lubiącym Stambuł, Turcję lub po prostu ciekawym świata. Bardzo interesująca!



5. Podejmij wyzwanie – bądź zwykłą dziewczyną

Post Miss Ferreiry, który w zabawny i słodko-gorzki sposób opisuje modę na bycie idealnym. Lepiej nie można tego napisać!

Plus

Jesienny liść na wieczornym spacerze.

Komentarze

Popularne posty