5 rzeczy, które chcę zrobić tej jesieni


Jesień pokochałam w Bułgarii. Wcześniej nie lubiłam już pierwszych oznak jesieni, które były pierwszym krokiem do siedmiomiesięcznego braku słońca, ciągłych opadów deszczu i kilku miesięcy zimna. Taka wietrzno-deszczowa pogoda ma swój urok i bardzo ją lubię, ale nie, jeśli trwa w nieskończoność. Bułgarska jesień jest cieplejsza i pachnie pieczonymi paprykami. Oficjalnie to już moja ulubiona pora roku :)
Zobaczcie, jakie mam plany na tę jesień.


1. Jeść więcej jabłek


Z jabłkami jest u mnie bardzo dziwnie. Niby je lubię, ale jakoś rzadko je kupuję. Jak już kupię, to potem leżą i leżą, i nie mogę zabrać się do ich zjedzenia. Ilekroć czytam o wspaniałych właściwościach tych owoców (zwłaszcza mocy wybielania zębów i dobrego wpływu na przemianę materii), obiecuję sobie, że będę jadła przynajmniej jedno jabłko dziennie. Tej jesieni chcę to zrobić.


2. Zrobić zupę z dyni


Czasem wydaje mi się, że jestem ostatnią osobą na świecie, która jeszcze nie robiła zupy z dyni. Nie wiem, czym jest to spowodowane, bo zupy bardzo lubię. Tej jesieni na pewno to zmienię i mam przeczucie, że dołączę do jej miłośników.


3. Zadbać o pielęgnację


Nie jestem mistrzem pielęgnacji. Nie mam cierpliwości, zapominam, a czasem po prostu mi się nie chce. Jedyne, co udaje mi się nakładać regularnie, to krem do twarzy, krem pod oczy i balsam do włosów, ale tylko taki, który można od razu spłukać. Tej jesieni chcę zadbać o pielęgnację. W końcu moje ciało na to zasługuje :)


4. Znaleźć idealny sweter


Ciepły, ładny, uniwersalny i dobrej jakości – taki powinien być mój sweter idealny. Do tej pory nie udało mi się znaleźć takiego, który spełniałby wszystkie kryteria. Wbrew pozorom nie jest to łatwe zadanie. Tej jesieni wznawiam poszukiwania.


5. Zrobić zdjęcia jesiennych Rodopów


Rodopy to góry, w pobliżu których znajduje się Płowdiw. Zawsze są przepiękne, ale jesienią mają najwięcej czaru. Już kilka lat temu, gdy po raz pierwszy widziałam zdjęcia jesiennych Rodopów, zamarzyło mi się samej uwiecznić ich piękno. Ta jesień jest idealnym momentem, bo dwa miesiące temu kupiłam pierwszą lustrzankę. Udało już mi się zrobić kilka kolorowych zdjęć, ale czekam na moment, w którym kolory będą najpiękniejsze.

A Wy, co chcecie zrobić tej jesieni?

Komentarze

Popularne posty