Ściągnięte od Mo. i N. – na kolorowo

Widok na Tiranę, Albania

Mełnik, Bułgaria

Nebet Tepe, Płowdiw

Ksamil. Albania

Prisztina, Kosowo

Ochryda, Macedonia

Stambuł, Turcja

Błagoewgrad, Bułgaria

Płowdiw, piękny fioletowy nosek

Lekarz leczy, przyroda uzdrawia. Theth, Albania
Theth, Albania
Theth, Albania
Zapomnijcie o troskach, aby odkryć piękno wokół siebie. Pazardżik, Bułgaria

najpiękniejsza wieś w woj. pomorskim ;)

Pomysł na kolorowy post ściągnęłam od N. ze Szwecjobloga, która z kolei zainspirowała się postem na blogu Trzymając się chmur. Zgadzam się z N., że kolorowy wpis mógłby być świetnym trendem blogowym. Kto następny? ;)

Komentarze

  1. Kolory wpis - pięknie! Fajny pomysł, a te góry z małymi domkami (na tle gór;) ) od razu mi się rzuciły w oko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pomysł jest superaśny :) A te góry z małymi domkami na tle gór, to najpiękniejsze miejsce, w którym byłam :)

      Usuń
  2. Jedno zdjęcie z Albanii skojarzyło mi się z Hawajami, drugie ze Szwajcarią. No nieźle! I tyle jeszcze w to złotych myśli wplotłaś!

    Uwielbiam różnorodność kolorów, jaka nas otacza. I taką "sezonowość": złociste pola, czerwone liście, zielone trawy... A targowiska to już osobna skarbnica barw :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak zobaczyłam ten napis w Pazardżiku, to o mało nie padłam :) Znajduje się w parku miejskim, trochę jest już przybrudzony, ale przekaz piękny i kolorowy :)
      Złociste pola uwielbiam i jeszcze żółte rzepakowe :)

      Usuń
  3. A można zamówić post o Albani ? Piękne plis !! :) Wygląda na to, że się zakochałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Albania to moja wieeelka miłość! Będzie i to nie raz :)

      Usuń
  4. Ciekawy pomysł. Może się skuszę... ;) Szczególnie piękne te zdjęcia z Albanii.

    OdpowiedzUsuń
  5. co do placuchów - to musiało być wyborne śniadanie :) Cieszę się, że twojemu Bułgarowi smakowały i tak w ogóle to przypomniałaś mi, że przecie jest już sezon na porzeczki :)) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Albanskie gory przepiekne. Cytaty swietne :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty