Pastelowy spacer po Starym Mieście


Lubię spacerować po Starym Mieście. Podglądam turystów, zastanawiając się, co ich tu sprowadziło. Nasłuchuję uważnie w nadziei, że usłyszę polską mowę. Często uciekam w puste uliczki, odkrywając wyludnione zakamarki. Spotykam koty, podziwiam drzwi, których nikt nie otwierał od lat, patrzę na opuszczone budynki i te zamieszkane, marząc, aby móc kiedyś posadzić pelargonie na jednym z balkonów. Choć może wtedy to miejsce nie byłoby już takie wyjątkowe. Kocie łby zdarłyby mi wszystkie buty, a zimą mieszkanie zamieniłoby się w biegun zimna. Teraz jest dobrze. Zawsze mogę je odwiedzić i się nim nacieszyć.

To kawałek mojego Starego Miasta. W pastelowej odsłonie.
















Komentarze

  1. W tym poście uwielbiam wszystko - "miękkość" i ciepło zdjęć, kota, stare drzwi...
    Ostatnio w czyjej fejsbukowej galerii widziałam zdjęcia z Płowdiwu, ze Starego Miasta właśnie i miałam pytać, czy naprawdę takie piękne. Uprzedziłaś mnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pastelowy spacer - piękna osłona. Również, gdzie nie wyruszę na swoje wakacje, zawsze znajduję stare okna i drzwi i muszę je obfotografować, coś w nich przyciąga :)

    OdpowiedzUsuń
  3. naprawdę nie przypuszczałam, że tak spodoba mi się Bułgaria :) już wszystkim znajomym opowiedziałam 18 ciekawostek, a teraz pokazuje im te zdjęcia :) to nie fair, że w zdecydowanej większości Bułgaria kojarzy się ze Złotymi Piaskami i nic poza tym ..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No niestety, Złote Piaski i Słoneczny Brzeg, i tyle :/ Ale tym fajniejsza jest ta nieodkryta Bułgaria :)

      Usuń
  4. Obiecuję sobie, że gdy tylko skończy się sezon przyjeżdżam do Płowdiwu!

    OdpowiedzUsuń
  5. Cieszę się, że zajrzałaś do mnie! Dzięki Tobie odkryłam Twój blog i postanawiam zostać:)
    Piękne kadry. Pastelowe. Bułgaria jest krajem, który zdecydowanie leży w kręgach moich zainteresowań - i :) mam doń sentyment ogromny
    pozdrawiam
    Iwona

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło powitać miłośniczkę Bułgarii :)
      Mam nadzieję, że spodoba Ci się tu choć w połowie tak, jak podoba mi się u Ciebie ;)
      Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  6. Dzięki tobie i twojemu blogowi Bałkany kuszą coraz bardziej ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty